Stránky

sobota 20. februára 2016

Som späť?!

Ahojte, som tu opäť po dĺhej dobe a rozhodla som sa, že je čas na zmenu, ale na začiatok chcem uviesť všetko na pravú mieru!

Posledný článok ak sa do vôbec nazvať článkom bol na Vianoce. Od tej doby som rozpísala už viac článkov, no nejako som sa neprinútila dokončiť ich a teraz už ani nie sú aktuálne, ale dám vám tu taký menší úryvok z jedného :D :

Nový rok 2016 | Spadla som do potoka?!
Určite si poviete o čom tento článok bude a ako prvé vám napadne, že som spadla do potoka. Áno, toto je vážne divný začiatok článku... Ale pravdou je, že áno, je to tak spadla som do potoka, lepšie povedané prepadla som sa tam. A čo z toho vyplýva? To, že je vonku strašná zima a všade je ľad a namrznuté neznamená, že potoky sú zamrznuté tiež a dokonca až tak dobre, že vás udržia. Mňa ten ľad neudržal a jednoducho búm a budete v tom potoku rovno ležať. No čo je ešte horšie, keďže mrzne, tak kým prídete domov, celý mokrý, tak už nebudete mokrý, ale budete úplne zmrznutý. Navyše pri páde si môžete napríklad aj zlomiť nohu, môj prípad to síce nie je, ale členok mám určite poriadne narazený a mám aj zopár tých modrín.  Keďže toto sa mi stalo ani nie pól hodiny dozadu, tak som tým z neznámych príčin začala aj tento môj článok, ktorý mal byť pôvodne o novom roku, ale samozrejme o tom aj bude, len má taký neobvyklý úvod. Teda úvod, ktorý sa na mojom blogu ešte nevyskytol, na nejakom inom už možno áno, veď ľudia padajú bežne do potoka alebo nie? ...

V poslednej dobe som sa venovala hlavne môjmu blogu o knihách a taktiež booktubu (youtube, ktorý je o knihách súvisí s mojím druhým blogom).
Ale rozhodla som sa, že je čas na zmenu. Chcela by som si čas rozdeliť nejako rovnomerne medzi oba blogy a byť na oboch aktívna.

Taktiež ste si možno všimli (možno aj nie), že som mala aj youtube channel, ktorý sa nevenoval knihám, ale bol to taký ten klasický channel, kde nájdete všetko. Všetky videá, ktoré ste tam mohli nájsť som si nastavila ako súkromné, takže ich už nemôžete vidieť. Rozmýšľala som však, že sa k tomu opäť vrátim, ale nie hneď teraz. Začnem asi blogom a potom sa postupne presuniem aj na YT.
Chcela by som tu trošku zmeniť aj vzhľad a pridávať články, ktoré budú mať aj ako-tak zmysel a nebudú len tak hala-bala samé Tagy a podobne... Takže blog by som chcela dať do prestavby, síce neviem kedy s tým začnem, lebo teraz mám toho celkom dosť aj v škole o chvíľu ideme aj na lyžiarský a podobne.
Avšak je to asi najmä kvôli škole, kde som v prvom polroku nezačala práve najlepšie a teraz by som si to chcela nejako vylepšiť. Vysvedčenie nebolo najlepšie, bolo priam hrozné. Aj keď ako pre koho, ale ja sama si uvedomujem, že mám na viac a flákala som to. Niektoré profesorky mi ho i prilepšili, ťažko povedať prečo... veď keď vám vychádza na základe písomiek i všetkého čistá trojka, tak dvojku z toho len tak neurobíte, teda ja som si to myslela, ale stalo sa :)

Tak toto by bolo také menšie info, čo sa dialo a čo sa chystá, opäť to nie je článok, aký by som práve chcela... Snáď to aspoň trošku okorenil ten úryvok z článku, ktorý som nedokončila a mal byť o začiatku nového roka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára