Stránky

utorok 24. februára 2015

Dala som si nastreliť náušnicu?

Ahojte, už dlho som rozmýšľala nad tým, že si dám ešte jednu dierku do ucha. Sú to už tak tri roky čo som nad tým začala rozmýšľať, no samozrejme rodičia mi to nedovolili.
V nedeľu večer som len tak ležala v posteli a rozmýšľa som nad tým... a len tak som si povedala: "Zajtra si dám ďalšiu dierku!" Nakoľko som na ďalší deň aj išla do mesta, tak som skočila so zlatníctva a bolo to.
A čo rodičia? Samozrejme najprv som sa ich pýtala či môžem, no povedali, že nie, ale neboli až tak zásadne proti ako pred troma rokmi. Povedala som si, že oni to nejako prežijú a jednoducho som si dala tú dierku prepichnúť bez ich vedomia. Oco to čakal, lebo som mu spomínala, že sa tam len pôjdem spýtať koľko to stojí, či sa treba objednať a pod. Keď som mala dierku prepichnutú, rodičia si to ani nevšimli, ale ukázala som im to sama. Zareagovali dobre (nevrieskali, brali to  vpohode), oco si samozrejme robil srandu, že to pôjdeme na druhý deň zašiť :D
Tá strieborná náušnica, je nastrelená :)
 Ale aby som sa dostala k podstate, zisťovala som si na internete niečo o tom. Klasické prepichnutie ihlou som zavrhla už dávno, no o nastreľovaní náušníc som toho veľa nevedela, a tak som začala hľadať na internete, nenašla som toho veľa, len nejaké skúsenosti mamičiek, čo dávali nastreľovať náušnice svojim deťom. Preto som si povedala, že vám napíšem ako to prebiehalo, kde som si to dávala robiť a pod. :) Samozrejme týmto vás nechcem nútiť ani inšpirovať, aby ste si dávali ďalšiu dierku ...
Sama som bola prekvapená ako to prebiehalo, bola som v zlatníctve Rubín v Košiciach. Vošla som do predajne a spýtala som sa či nastreľujú náušnice a či sa treba objednať. Pani mi povedala, že je to na počkanie a ukázala mi náušnice, z ktorých som si mohla vybrať, aké chcem. Bolo tam asi 9 alebo 12 druhov. Vybrala som si, potom som chvíľu čakala, kým prišla pani, ktorá v tom má cvik. Doniesla mi stoličku, ja som si sadla. Perom mi nakreslila na ucho bodku (kde bude dierka), ja som si to mala skontrolovať a povedať, či to chcem posunúť alebo to môže nechať tak. Zobrala "pištoľ" a jednoducho len cvakla ako zošívačkou a bolo to. Nebolelo to, len som cítila jemné pálenie a aj ma to ešte asi 10 minút pálilo, ale potom to prestalo. Povedali mi, že si to môžem vymeniť (tú náušnicu) po 3 týždňoch, zaplatila som a to bolo všetko. Ak by vás to zaujímalo, tak to celé stálo (jedna dierka aj s náušnicou) 8€.
Toto nastreľovanie náušníc je bezbolestné a bez jedinej kvapky krvi, čo ma naozaj prekvapilo, navyše je to rýchle.
Trochu ma prekvapilo, že mi to vôbec nevydezinfikovali, ale snáď bola aspoň pištoľ vydezinfikované. Naozaj ma prekvapilo ako rýchlo to prebehlo, ani som sa nenazdala a už som bola vonku, stála som pred zlatníctvom a mala som ďalšiu dierku v uchu :)


Prešiel deň a vôbec ma to nebolí, ale každopádne čo som čítala, tak sa neodporúča 3 dni si to namočiť a naozaj si tú náušnicu nevymieňajte tie 3 týždne, lebo by sa to potom mohlo zapáliť a bohvie ešte čo sa môže stať.

Snáď vám to nejako pomohlo a ak ste mali z toho nejaké obavy, tak zmizli,naozaj to nie je nič strašné, nebolí to ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára