Stránky

piatok 20. februára 2015

Lyžiarsky

Ahojte, týždeň som tu nebola nakoľko som bola na lyžiarskom výcviku, poslednom zo základky, takže som sa pokúšala užiť si ho. Boli sme na Drienici. Ako inštruktori s nami boli traja učitelia, všetci samozrejme učitelia telesnej výchovy, spočiatku som sa obávala ako to bude fungovať, či to bude niečo ako vo filme S tebou mě baví svět, ale bolo to super. Všetko prebiehalo super až na jeden vážnejší úraz, sesternica mojej kamarátky si natrhla nejaký sval na kolene a museli jej to operovať.
Boli sme rozdelení do troch skupín a ja som bola v tej najlepšej, ktorú mal na starosti riadieľ školy.
Nakoľko som stála opäť po dvoch rokoch na lyžiach , bola som spočiatku lyžovala opatrnejšie, no potom som sa už rozbehla. Svah bol dosť mierny (modrá zjazdovka), no nejako sme to zvládli. Lyžovačka bola super aj keď som občas poriadne zmrzla.
Takto nejako to tam vyzeralo :)
Neďaleko hotela bolo aj wellness s bazénom, saunami a vírivkou, kde sme boli tiež. Vyskúšali sme všetky sauny, ktoré tam boli a pobyt tam zbehol naozaj rýchlo.
V predposledný deň sme mali súťaž v slalome, kto ho prejde najrýchlejšie, z dievčat som bola druhá. Nečakala som to, lebo slalom mi veľmi neide, ale nejako sa mi podarilo umiestniť sa :) Síce som cestou vrazila do nejakých palíc plecom, ale nevadí :D
S Alickou :)
Na izbe som bola so svojou kamarátkou z druhej triedy (béčky, ja som áčka), s Alickou. Ako logo izby sme si nemohli  zvoliť samozrejme nič iné ako niečo súvisiace s Harrym Potterom.
Nakoľko sme tam boli jediné dve deviatačky, tak sme sa tam rozprávali aj všeobecne zabávali s ôsmačkami.
Neviem ako vy, ale ja sa zvyknem v hoteloch podpisovať na obrazy, väčšinou v hoteloch, kde sa chodí na lyžiarské výcviky, školy v prírode, tábory atď. Na našej izbe bol však len jeden maličký obrázok a samozrejme tam už niekto bol podpísaný, takže som nebola prvá, čo samozrejme vôbec nevadí. Na hoteli bolo nespočetné množstvo obrazov, približne 121 aspoň toľko ich napočítali :)                            
Takýto malý obraz sme mali :)


Tu sme sa podpisovali :)

Bolo naozaj super. Stále som sa smiala a mala som dobrú náladu :) Ani neviem ako a už som doma, prišla som dnes poobede.


PS: Boli sme v hoteli Javorná v izbe číslo 101 ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára