Stránky

piatok 6. februára 2015

Presťahovali sme sa?

Ahojte ... tamtadadá, už sme sa presťahovali do domu :D Strašne sa teším. Má to len zopár menších nevýhod. Napr. dochádzanie do mesta, musím stávať asi o 1,5 hodiny skôr ako som zvyknutá, aby som stihla prísť načas do školy.

Keď sme ešte nemali zábradlie, v lete...


Sťahovanie nebolo až tak náročné, ako som čakala, no zato vybaľovanie bolo hrozné. Ešte doteraz behám občas po dome a zháňam niečo, no väčšinou to nenájdem. To ticho a príroda, ktoré tu je, je na nezaplatenie. Včera sme mali 5 metrov od domu jelenicu. Ráno na prechádzke so psom stretávame stáda jeleňov, no mohli by ste niečo takéto zažiť v meste? Je pravda, že ak nasneží máme problém dostať sa do mesta, lebo je zľadovatela cesta a nevieme vyjsť hore kopcom.. Cesta do školy mi bude trvať pól hodiny, ale to sa dá zvládnuť, samozrejme, ak nebudú kolóny. Nemáme tu televízia, lebo tu nechytáme žiaden signál, takže niekedy neskôr musíme kúpiť satelit a namontovať ho. Horšie by to bolo, keby tu nebol internet, no ten sme našťastie vybavili už asi pred pól rokom.
Aide sa tu veľmi páči, behá po dvore a ak chce ísť von, tak ju len pustíme na dvor, kde počká, kým sa oblečieme a pôjdeme s ňou na prechádzku. Z času na čas zacíti niekde v lese nejaké zviera a potom ho dlho sleduje, poprípade ho vyplaší. Nemá tu žiadnych kamarátov, takže niekedy budeme zájsť aj do mesta, aby sa zahrala so psami. Áno, je to divné, ale jednoducho ona každý deň bola so psami a teraz sa tu takmer so žiadnymi nestretáva.
Izba mi tu pripadá nejaká prázdna, lebo je oveľa väčšia ako v byte a mám tu ten istý nábytok. Časom si ho samozrejme budem priebežne dokupovať a meniť. Teraz tu nemám ani obrazy, ale ani stoličku ku stolu, lebo by vraj poškrabala podlahu, tak som zvedavá ako to dopadne...
Aida spala v mojej izbe :)

V stredu som nebola v škole, aby som mala čas vybaľovať. Hneď ráno, ako som vstala prišla SMS od triednej, že od štvrtka máme chrípkové prázdniny, takže mi to naozaj super vychádza. Do školy pôjdem až v utorok.


Taktiež tu je oveľa viac snehu ako v Košiciach, takže včera som si postavila snehuliaka. Bol to prvý snehuliak, ktorého som kedy postavila, áno, ani ja neviem ako to je možné, ale je to tak :)

Takto vyzeral zo začiatku :)


Užite si víkend ;)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára