Stránky

nedeľa 21. júna 2015

Výlet v Budapešti

Ahojte, po dlhej dobe tu je opäť nejaký ten príspevok..
Boli sme na výlete v Budapešti! Boli sme tam 3 dni..

Streda - Ráno sme vyrazili z KE a do Budapešti sme prišli na obed. Nasledovala nejaká ta prehliadka pamiatok, Námestia hrdinov a podobne :) Ubytovali sme sa v hoteli a večer sme sa zviezli metrom do centra, kde sme mali chvíľu voľno na nákupy. Samozrejme, že aj keď som si niečo našla, tak som nevedela nájsť kabínky a jednoducho už nebol čas na skúšanie, lebo sme sa mali stretnúť...

 
 

Štvrtok - Najzaujímavejšia bola asi plavba loďou po Dunaji s výkladom, ktorý pravdepodobne nikto nepočúval (bol anglicko-nemecký) ... Plavba bola dosť zdĺhavá, chvíľami bolo strašne teplo a potom sa dosť ochladilo, fúkal vietor... Za nami sedeli Nemci a pýtali sa ma odkiaľ sme, lebo nevedeli identifikovať náš jazyk a bola som sama prekvapená, že som im rozumela (na mňa hovorili po anglicky), lebo väčšinou neviem komunikovať a som zaskočená... Potom mi ešte niečo hovorili aj ku koncu :) ..povedala som "Thank you." ..a spolužiačka počula, niečo s kill, takže potom na nás dosť čudne pozerali, ale tak nevadí :) Večer sme boli na citadele, odkiaľ sme pozorovali vysvietenú Budapešť.





Piatok - Ráno sme odišli z hotela. Cestou domov sme sa zastavili v nákupnom centre Campona, kde sme navštívili Tropicarium a neskôr sme mali voľno na nákupy. V Tropicariu bol úžasný krokodíl, ja som naňho samozrejme pískala a pokúšala sa ho vylákať na pevninu, ale zastal asi 1,5 metra od nej a odmietol vyliezť, asi nemal náladu :D .... Boli tam aj nejaké morčatá, ktoré som si mohla aj pohladkať, teda pokúšala som sa o to, lebo vždy mi ušli a ako som tam kľačala na zemi, tak ľudia na mňa dosť divne pozerali. Stretli sme tam aj nejakých ďalších Slovákov.




Vôbec som sa nevyspala a prišla som odtiaľ dosť unavená. Včera som prekonala môj rekord a spala som do 13:15, čo je na mňa naozaj veľa, nakoľko väčšinou vstávam cez víkend okolo 7:00-7:30...


Samozrejme, že som tam aj natáčala, takže ak vás o náhodou zaujíma, tak si môžete pozrieť môj menší vlog z Budapešti :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára