Stránky

piatok 22. mája 2015

Štvorylka

Ahojte, dnes som tancovala štvorylku.
V škole sme sa síce učili 2 hodiny, ale samozrejme, že ja som tam chýbala. Aspoň som si dlhšie pospala a čo je hlavné, neučila som sa :)

Štvorylka je tanec, ktorý sa tancuje (prekvapivo) vo štvorici. Nakoľko som z Košíc, tak my sme boli oblečení do žltej (dievčatá) a modrej (chlapci), čo sú farby nášho mesta. A čo je vlastne za týmto všetkým? Jedná sa o projekt European Quadrille Dance Festival a každoročný pokus vytvoriť nový rekord, kedy ľudia tancujú štvorylku v rôznych mestách v tom istom čase.
Ja som tento rok tancovala v meste na Hlavnej už po 7. krát a rozhodla som sa, že tu pridám nejaké fotky aj z minulých rokov a nakoniec sa objavila aj nejaká z tohto roku (fotil to spolužiak...)

Prvý krát som Štvorylku tancovala v 2. ročníku
V 3. ročníku
Vo 4. ročníku..


Minulý rok...

Minulý rok ...

A nejaká aj z tohto roka...
Toto bolo tak skôr na porovnanie, ako to vyzeralo kedysi a ako teraz :) ...vlastne to vyzerá takmer navlas rovnako. Tancovala som trikrát dievča a štyrikrát chlapca, to len tak pre zaujímavosť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára