Stránky

piatok 24. júla 2015

Začala som behať?

Ahojte, tákže rozhodla som sa, že dnes pôjdem behať. Ale samozrejme, že som si zabudla nastaviť budík a o 9 je už teplo, ale to nevadí, išla som aj tak.

Bolo to po dlhej dobe, čo som bola naposledy behať, ale nejako som to zvládla. Mám tu dosť zlý terén a samé kopčeky. Nabudúce zamierim už asi na asfaltku, ktorá je síce ďalej, ale to nevadí.
Vzala som so sebou Aidu, ale v tom teple sa jej veľmi nechcelo behať, ale ak bude  nabudúce chladnejšie, tak s tým nebude mať problém. Musela som na ňu čakať, lebo sa vliekla z nohy na nohu a chcela sa vrátiť domov, tak sme sa nakoniec aj vrátili.
Výškový rozdiel je takmer 50m..

Navyše som mala poriadne otlačené nohy od iných topánok, veď to poznáte...
Nakoľko na bežeckých veciach sú len malé vrecká (asi na kľúče) a ja som si samozrejme nekúpila puzdro na mobil (také čo sa pripevní na ruku), tak som ho musela vláčiť v ruke, ale to mi až tak neprekážalo :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára