Stránky

nedeľa 2. augusta 2015

Stretnutie po 10 rokoch...

Ahojte, takže strávila som 2 dni s mojou spolužiačkou Luckou zo škôlky, áno poviete si, čo je na tom také zaujímavé, no a pravdou je, že to nie je veľmi zaujímavé, ale predsa...

V škôlke sme boli najlepšie kamarátky, no počas posledného ročníka sa odsťahovala do Bratislavy. Jednoducho sme sa potom veľmi dlho nevideli a ani sme si nepísali, proste sme neboli v žiadnom kontakte.
Ja som sa raz rozhodla, že ju skúsim pohľadať na facebooku, nedarilo sa mi... Asi až rok na to som objavila nejakú osobu, pri ktorej som si povedala, že by to mohla byť ona, skúsila som šťastie a poslala jej žiadosť o priateľstvo a napísala jej správu. A bola to ona! Chvíľu sme si písali a potom sme sa dohodli, nakoľko mala prísť do Košíc, že sa stretneme :)
Bol to zvláštny pocit, vidieť sa po 10 rokoch, každá z nás sa zmenila. Zistili sme o sebe veľa vecí, to čo sa stalo za tých 10 rokov a mnohé zážitky.
Boli sme spolu 2 dni nonstop, prvý deň spala ona u mňa a na druhý sme spali u jej dedka, u ktorého bola na prázdninách.


Foto zo škôlky v prírode .. V strede Lucka a ja :)

A čo som týmto chcela povedať?
Jednoducho, ak ste sa od niekoho odlúčili, či už sa odsťahoval on alebo vy, alebo sa jednoducho stalo  niečo iné, tak podľa mňa je určite dobré sa s ním opäť skontaktovať a zistiť ako sa má, ako sa mu darí a podobne :)
Ja som to urobila a neľutujem to..

Ľudia zo škôlky, v školke v prírode :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára