Stránky

sobota 31. októbra 2015

Niečo ako Halloween TAG

Ahoj, áno, po veeľmi dlhej dobe som sa rozhodla napísať článok alebo skôr odpovedať na tieto otázky ohľadom Halloweenu. Viem, že sa tu Halloween až tak neoslavuje, no aj tak! Myslím si, že je to celkom pekné spestrenie. Dnes večer alebo zajtra vyjde ďalší článok, ktorý bude s Halloweenom súvisieť a to je článok o tom, ako som prežila Halloween, čo som robila a podobne :)
To prečo články dlhšie neboli a podobne tu teraz nebudem vysvetľovať, možno o tom napíšem príspevok, alebo to vysvetlím inde, no nie tu a teraz, nakoľko sa chcem teraz venovať Halloweenu :)

To 2. čudo z prava som ja :D 3. ročník

Najobľúbenejší halloweensky kostím, ktorý si mala?
Naozaj neviem, no asi tá Tieňolovkyňa alebo čarodejnica, čoho fotku bohužiaľ nemám :/

Najneobľúbenejší kostím?
Asi kostím z prvého ročníka na základnej alebo všeobecne z prvého stupňa základky :)

Čo si bola minulý rok?
Minulý rok som bola za tieňolovkyňu :D... neviem, či to bola aj nejaká presná postava, ale možno Clary (podľa vlasov) alebo Isabelle (podľa oblečenia) :D

Čo budeš tento rok?
Tak tento rok sa nikam nejako extra nechystám, o určite sa nejako namaľujem aspoň na doma, nolen niečo jednoduché :) Fotku budete potom môcť vidieť v najbližšom článku :)

Obľúbená halloweenska dekorácia?
Jednoznačne sviečka, teda neviem, či sa sviečky považujú za dekoráciu... mám ich rada, vždy vedia pekne dotvoriť atmosféru, či už je Halloween, Vianoce alebo leto :D




Obľúbená halloweenska vôňa?
Neviem, ja nemám obľúbenú halloweensku vôňu :D vpodstate nemám ani všeobecne obľúbenú vôňu, ale tak k Halloweenu možno cukrová vata? :D

Plány na halloween tohto roku?
Rovnaká odpoveď ako i na kostím, uvidíte, dozviete sa v ďalšom článku. No nič extra :D

Prvá osoba, ktorú chceš stretnúť, keď zomrieš?
Ehmm... Ja neviem, podľa toho kto dovtedy umrie (neberte to vzlom), viem je to trochu divné, ale neviem, teraz nemám veľmi osobu, ktorá je mŕtva a chcem sa s ňou stretnúť, no čo nie je môže byť...

Máš nejakú divnú fóbiu, strach z niečoho divného?
Myslím, že nie, aspoň o ničom takom neviem, no možno sa to zmení. Aj keď istý čas som mala strach z učiteľky, o ktorej som si myslela, že je harpya prezlečená za ňu... Vďaka Rick ;), kto nevie o čo sa jedná, tak si prečítajte alebo aspoň pozrite Percy Jacksona :D

Strávila by si noc v strašidelnom dome?
Ja? Jasné! Že váhate :) ...ale teraz vážne, toto nebola vôbec irónia

Aký je tvoj obľúbený halloweensky film?
Mám ich rada veľa, no najprevdepodobnejšie as
i HOCUS POCUS ☺




Obľúbená sladkosť?
Sladkosť? Asi princ, viem, že to mnohým nechutí vraj to je až príliš sladké :D 

Obľúbená halloweenska pesnička?
Myslím, že to nebude prekvapenie, ale This is Halloween... je pravda, že ich veľa nepoznám no, ale za zmienku by stálo aj Halloween is too sexy od BuzzFeedVideo i keď to je už asi o niečom inom, ale Halloween tam je stále :D


Veríš na duchov?
Nie :)

Upíri alebo zombie?
Upíri, ale žiadni na spôsob Twilight!

Vlkolaci alebo upíri?
Upíri, ale toto bolo ťažké rozhodovanie... Ale upíri skôr na spôsob TMI - Simon alebo Dracula :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára