Stránky

utorok 10. novembra 2015

Ako zvládam strednú?

Ako zvládam strednú? Moje pocity? Som sklamaná či naopak prekvapená? Známky? ...

Začala by som asi pekne odzačiatku. Školu mi vybrali rodičia, začo som bola dosť naštvaná a popravde pretrváva mi to doteraz. Pôvodne som si s tým nerobila ťažkú hlavu, nakoľko som si myslela, že sa tam ani nedostanem. No opak sa stal pravdou, prijali ma. Takže teraz navštevujem najlepšie gymnázium na Slovensku (podľa posledných prieskumov). Neviem, každí môže mať iný názor, no ja by som od najlepšieho gymnázia čakala trocha viac, či už vybavenie alebo i iné...

Pocity mám zmiešané, učiva je naraz veľa zo samých jednotiek na základke sa stali horšie známky, čo som ja očakávala, no rodičom to nevysvetlíte... Teraz tam mám popravde len dve jednotky, čo nie je bohviečo :D 

Sama sa čudujem, že som si na školu nejako rýchlo zvykla, plusom je i to, že je úplne v centre mesta, a tak sa nemusím nikde trepať. Poblízku mám i autobusovú poprípade vlakovú stanicu, čo mi pri mojom dochádzaní taktiež vyhovuje.
Je pre mňa až príliš neuveriteľné ako rýchlo som si zvykla na novú školu a spolužiakov, síce sa s nimi nejako extra nekamarátim, ale už viem ako sa volajú aspoň väčšina :D nemám veľmi dobrú pamäť na mená, o čom svedčí i to, že mená spolužiakov som sa naučila asi až po 2 mesiacoch :)


Najviac ma však zaráža to, že i keď učivu rozumiem a viem ho, tak v závere dostanem nejakú blbú známku, takže no... I keď to naozaj viem! :D no čo, celé to je nefér...


Našťastie mám za sebou už aj imatrikuláciu, ktorá sa niesla v duchu The Hunger games, no oficiálna téma bol The Hungry games :) Mala som šťastie a nevylosovali ma a nemusela som sa strápniť, čo robím dosť často i bez toho :)



Trochu som sa odreagovala aj hneď na začiatku školy, nakoľko sme boli na exkurzii v Budapešti, áno bola som tam so školou aj na konci minulého roka, ale tento krát sme tam boli len jeden deň :D





Uvidím ako si na to zvyknem, no je to úplne niečo iné...
Zajtra večer však odchádzam na výlet do Bratislavy a Viedne (zo školy, ak by niekto nechápal). Takže sa teším a určite odtiaľ bude video a článok :) Modlím sa (nie naozaj :D), že pôjdeme i do Primarku, no nedávam tomu veľké šance, no nechám sa prekvapiť :) Máme ísť aj do Národného divadla a tam sa treba slušne obliecť, lenže neviem, neviem... Akože sedieť v šatách v autobuse a cestovať tak? Veď uvidíme, budeme tam 4 dni, takže sa mám určite na čo tešiť a navyše ideme s dvoma super profesorkami, takže som zvedavá :D A zase som odbočila od témy, nevadí :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára