Stránky

piatok 13. novembra 2015

Výlet do BA/Viedne? ...alebo ako som ostala doma

Výlet v BA/Viedeň  alebo i ako som ostala doma!

Takže áno, pochopili ste správne, na žiaden výlet som nešla. A prečo? Jednoducho som ochorela -.-, to som celá ja, vždy ochoriem tesne pred akýmkoľvek výletom, no teraz sa mi to naozaj vypomstilo a po prvý krát som naozaj nikam nešla... Podobne sa mi to stalo i pred Budapešťou, deň pred odchodom ma poslala profesorka domov, lebo mi bolo zle, ale ráno som už vysmiata nasadala do autobusu, no tento raz nie :( Ostala som doma, ležím v posteli a liečim sa.

Viem mala by som ležať v posteli, no dá sa to? Keby sa mi chcelo aspoň čítať knihu, no nemám na to veľmi náladu a nechcem sa do toho nútiť. A čo iné robiť? Hádam sa nebudem učiť, aj keď by sa to odo mňa možno očakávalo :D A tak pozerám väčšinu dňa do mobilu a keď sa mi to už naozaj zunuje, tak sa trocha dokopem k čítaniu. A keď som už na mobile, tak sa len nečinne prizerám ako sa majú na výlete dobre, nakoľko jedna baba pridáva všetko na snapchat. Nevadí aspoň takto som tam s nimi.
Najviac by ma asi však naštvalo, keby išli do Primarku, to by som sa asi nenávidela do konca života, jednoducho sa tam chcem ísť pozrieť už veeeľmi dlho, no nakoľko najbližší je vo Viedni, tak sa tam rodičom nechce trepať a samú ma nepustia, lebo to je zahraničie a neviem dobre jazyk...
Pokiaľ viem, tak boli už aj v Markíze, čo mi je ľúto, že som nebola s nimi, ale nejako to prežijem, áno všimnite si ten budúci čas ;).

Najhoršie je na tom asi to, že musím rodičom vrátiť peniaze za výlet zo svojho, takže teraz som si povedala, že si idem hľadať brigádu. Sedím v posteli, popíjam čaj, jem popcorn a píšem tento článok :D Už som na polceste k hľadaniu brigády, verte mi, vo vedľajšom okne (je ich asi 7, no len v jednom) mám otvorený google a pomaly, ale iste sa tam chystám googliť nejakú tú brigádu :) Ale keď tu už mám ten popcorn, tak si asi skôr pozriem nejaký film a na googlenie sa vrhnem až potom :D Som vážne hrozná... A tento odstavec bol naozaj odveci a vpodstate ani o ničom zaujímavom, čo práve robím, ale tak čo so mnou už narobíte :D Idem pozerať ten film a čoskoro sa vám opäť ozvem :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára