Stránky

sobota 21. novembra 2015

In the cinema with Mati #1 |Drozdajka 2. časť

Tamtadadá, rozhodla som sa vytvoriť takú sériu, ktorú pridám, vždy, keď pôjdem do kina a pridám vám sem o tom článok a napíšem vám, či vám film odporúčam alebo nie, či sa mi páčila, aký mám naň názor, nejaký zážitok a tak rôzne :D Včera som bola v kine na posledný film THG. Tak tu je menší článoček i môj názor naň :)
Film vám odporúčam i keď dole, kde píšem niečo o ňom to možno tak nevyzerá :) Ale samozrejme, najprv si pozrite predošlé diely! :D


Začala by som asi pekne od začiatku, snáď zase neodídem od témy ako zvyknem :D

Hneď pred kinom a uvítal veľký plagát filmu, ktorý by som určite chcela mať doma, aj keď by sa mi na stenu asi nezmestil :D

Nakoľko som tam išla hneď po škole, tak som nepredpokladala, že tam bude až tak veľa ľudí, no rada bola dosť dlhá. Tak sme si tam pekne počkali a kúpili lístok :)




V kine si nezvyknem kupovať popcorn ani nič podobné z toho bufetu, čo tam je. Avšak, mali tam THG Combo, dosť dlho som sa rozhodovala - kúpiť, či nekúpiť? Nakoniec som predsa len kúpila a som rada, mám na posledný film aspoň spomienku :) Nie ako pri HP :'(, ale zase odchádzam od témy. Jednoducho som si kúpila to combo a bolo!

Vošla som do sály, výnimočne do správnej, a bolo tam dosť ľudí, mala som plné ruky, no nejako som našla svoje sedadlo a sadla si. Vedľa mňa bolo voľné, tešila som sa, že si tam aspoň zložím veci a podobne, veď to poznáte. Tesne pred začiatkom reklám, ktoré mi občas naozaj lezú na nervy však prišli 3 chalani a sadli si rovno vedľa mňa. A prečo to spomínam? Jednoducho, ja mám stále také šťastie, že vedľa mňa sedí niekto (koho nepoznám, nemyslím toho, kto so mnou prišiel), kto ma rozptyľuje a vždy hovorí nejaké poznámky alebo niečo, čo je úplne od veci a ja sa ovládam, aby som nevybuchla do smiechu, tentoraz sa mi to aj darilo, no pri epilógu som mala naozaj na mále :D

Teraz by som prešla asi k filmu. Aké sú moje pocity? Nuž nesťažujem sa, no myslím si, že to mohli natočiť aj lepšie, nemyslím tým výkon hercov, ale samotný scenár... Povedzme si na rovinu, áno viem, kniha je vždy lepšia (teda takmer vždy...).
Bola som samozrejme na filme bez dabingu, tuším sa s dabingom ani nevysiela, ale aj tak!

!!!POZOR, NASLEDUJÚCA ČASŤ BUDE OBSAHOVAŤ SPOILERY!!!!

Tak a teraz vážne, ak si chcete film naplno užiť a nečítali ste ešte knihu, tak to radšej nečítajte, lebo by ste si pokazili zážitok z príbehu. 

Myslím si, že scény, kde umierali postavy boli také bez citu, jednoducho tak a je mŕtvy, hotovo, čierna obrazovka a to je všetko, stalo sa to všetko strašne rýchlo a myslím si, že ak niekto, kto nečítal knihu, tak si sprvu ani neuvedomil, že postava naozaj umrela, to platilo hlavne pri Prim. Pri ostatných to bolo už možno jasné, no aj tak sa mi to zdalo strašne ... neviem to ani nazvať, ale jednoducho si myslím, že práve tieto scény, ktoré boli možno aj kľúčové mohli byť trochu iné, v knihe to v čitateľovi zanechalo niečo, spôsobilo emócie, súcit, smútok, no vo filme? Úprimne aj keby som bola veľmi citlivá osoba asi by som sa pri týchto scénach vôbec nerozplakala, nevyšla by zo mňa ani slza. Rovnako aj postavy vo filme to brali ako samozrejmosť, jednoducho, žiadne emócie. Umrel Finnick, no a čo, poďme ďalej a buďme šťastní a zabime Snowa.  To ako vážne? Myslela som, že keď sa Katniss pozrie na ten bilboard, kde je Finnik vyhlásený za hľadaného, tak prejaví nejaký smútok, ale nič... Jednoducho, toto mi vadilo asi najviac.
No aby sa nepovedalo, niektoré scény sa mi naozaj páčili, Peetove "Real or not real?", Katniss s Iskerníkom, Priminym kocúrom po jej smrti, to ako na ňho kričala, až vtedy na mňa smrť Prim ako tak doľahla, alebo ako na konci, keď Peeta sadil prvosienky (Primrose) a Katniss prišla k nemu.
Epilóg mi prišiel tiež trochu odfláknutý, kde som čakala niečo viac. Katniss ani Peeta mi vôbec nepripadali, že boli starší, ani o kúsoček. Áno, mali iné oblečenie, no tvár, pleť, vlasy vôbec. Myslím si, že sa s tým mohli ešte trochu vyhrať, no nevadí.


Miestami ma iritovalo to, že kamera nebola stabilná a obraz bol trochu roztrasený, myslím si, že by som si to možno až tak veľmi nevšímala, no boli tam titulky a ony na to dosť upozorňovali. No to si vieme všimnúť pri všetkých filmoch z THG, že je to už jednoducho natáčané takto a obraz nie je veľmi stabilný ani keď je na mieste...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára