Stránky

utorok 1. decembra 2015

Idú Vianoce| Bude vianočná séria?

Ahojte! Tak a teraz už asi môžem začať s vianočnou tématikou, alebo ešte je predsa len priskoro? Sama som alergická na vianočnú výzdobu, vianočný tovar a podobne už v októbri, poprípade aj v novembri, veď vtedy ostáva do Vianoc ešte veeľa času a príde mi to také divné, keď vonku svieti slnko mať vianočnú náladu, ale nikoho nesúdim :)
Predsa len, dnes je už 1. decembra, a tak si myslím, že už teraz by sme sa na Vianoce ako-tak mohli začať pripravovať :) Sama som už dlho zvažovala, že urobím nejakú tú sériu, ktorá sa bude týkať nejakej udalosti, sviatkov ako je Halloween a podobne... Chcela som ju pridávať či už na youtube alebo i tu na blog, no potom som si na to spomenula neskoro a už to nemalo žiadnu cenu, a tak som sa konečne odhodlala, že tento rok budem robiť vianočnú sériu, bude na youtube (myslím si, že asi hlavne tam), ale december sa bude niesť aj tu na blogu vo vianočnej tématike, určite chystám nejaký ten tag alebo niečo na ten štýl a potom už tak rôzne :) Plánujem už aj nejaké recepty, DIY a podobne, budú to pravdepodobne videá, no ako ste ma čítali už dlhšie alebo ešte z predchádzajúceho blogu, tak zvyknem ku každému videu napísať aj článok, áno poväčšine síce obsahoval len nejakých tých 5 viet, ale tak no... :D Jednoducho pripojím k článku aj dané video, a tak sa nemusíte preklikávať medzi jednotlivými kartami na vašej obrazovke a púšťať si ho a hľadať ho na youtube :) Ale určite budem rada za každý odber, ktorý mi tam pribudne, nakoľko to vie veľmi povzbudiť v ďalšej tvorbe :)

Pred každým článkom z tejto série nájdete ❅ ako znak na rozlíšenie od iných článkov :) Všetky články však nájdete aj po kliknutí na obrázok vpravo :)

Toto je len taký úvod do celej tejto záležitosti, sama sa na to veľmi teším a som zvedavá ako to zvládnem :) Ak by ste mali nejaké nápady alebo niečo, čo by ste napríklad tu na blogu chceli v tejto sérii vidieť, tak mi to určite napíšte, áno neviete ako ma to dokáže potešiť a povzbudiť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára