Stránky

nedeľa 13. decembra 2015

Čarodejnícka noc + zopár otázok a odpovedí

Ahojte, tak a máme tu 13.12., dnes má meniny Lucia a oslavuje sa to i ako sviatok čarodejníc, ktoré sa po nociach stretávajú... Takže v noci dobre pozerajte, či ma neuvidíte niekde na oblohe poletovať na mojom Blesku. Poznávací znak: Nebudem na metle sama, bude tam so mnou aj malá pichľavá guľa, nie teraz nemyslím žiadneho Pygmejského chumkáča, ale ježko, áno, ozajstný živý ježko, možno trošku väčší ako ste zvyknutí, ale minule som tak trošku experimentovala s mojimi elixírmi a chudáčik si to odniesol práve on....
Dobre, dobre, zase aby som vám toho teraz neprezradila až priveľa o mojom živote, predsa len by som bola rada ak by moje súkromie ostalo i naďalej v súkromí. Nemôžem si predsa dovoliť, aby poznal moje tajomstvá každý. O a inak budem rada za každú fotku, ktorú mi vyhotovíte ak ma náhodou zahliadnete, môže to byť aj video. Určite vám to tu potom pridám :)
Ale odchádzam teraz od témy, tento článok bude niečo ako TAG, ale pozor, nebude to len taký obyčajný TAG, bude to čarodejnícky TAG a naozaj neviem prečo to píšem veľkými písmenami, mám asi zase tú bláznivú náladu, keďže už je predsa len večer a blíži sa i noc a ja by som sa už mala aj pomaly začať chystať... Tak aby som už začala :)



Ako dlho už vieš, že si čarodejnica?
Zhruba od 10 rokov, keď som objavila svoj talent, no v jedenástich mi prišiel list z Rokfortu, v ktorom mi oznámili, že som pre nedostatok miesta neprijatá, lebo mám nadanie na mágiu, ktorej sa viac venujú v inej čarodejníckej škole a vybavili mi tam miesto :) Som za to aj veľmi rada a chcela by som sa im týmto aj poďakovať, nakoľko som spoznala množstvo úžasných čarodejníkov. Viem, že si to asi neprečítajú, lebo nevedia robiť ani s počítačom, no nevadí, možno im to potom pošlem sovou a ak si to náhodou prečítajú, tak určite nebudú ľutovať, že ma neprijali, nakoľko sa tu rozprávam, v tomto prípade si píšem sama so sebou...

Vysnívané domáce zvieratko?
No tak to bude zrejme ťažké, mám už predsa sovu, mačku aj ježka ako ste možno postrehli vyššie. Inak som aj celkom rada, že je trošku väčší ako býval, lebo sa ho konečne tie dve zvyšné potvory nepokúšajú zožrať! No zvieratko, ktoré by som chcela asi najbližšie by bol krokodíl, no to by už boli veľmi zvláštne vzťahy a myslím, že by sa ich počet potom rapídne zmenšil, takže ostanem radšej pri týchto troch :)

Najlepšia kniha, ktorú si čítala?
Samozrejme je to asi Harry Potter, no v každej knihe je niečo pravdy z nášho sveta, mohla by som naozaj pokračovať cez Kroniky prekliatych zaklínačov, Nástrojov smrteľníkov, Nevesty pre čarodejníka až ktovie kam. No Harry jednoznačne boduje!

Najlepší film, ktorý si videla?
Tak asi aby som sa neopakovala, tak Harryho do toho predsa len počítať nebudeme. Hocus pocus bol celkom dobrý aj Janko a Marienka lovci čarodejníc, odhliadnuc od toho, že náš tam vraždili vo veľkom. Ale aj In to the woods, bolo dobré, neviem si vybrať, do teraz som sa týmto filmom o nás trošku vyhýbala, no asi sa do toho pustím vo veľkom a o rok vám to zase celé zreferujem a odporučím vám nejaké tie dobré filmy ;) Zabudla som na Saxanu a aj pokračovanie Saxana a lexikon kouzel, to sú také tie celkom dobré filmy z našich končín :)


Čarodejnica, bosoráčka, zaklinačka?
Ja osobne uprednostňujem názov čarodejnica, no všetky tieto pomenovanie označujú ten istý druh bytostí. Je jedno či nás nazvete čarodejnicami, bosorkami, ježibabami, bosoráčkami, zaklinačkami, vedmami či inými, stále budeme také isté a náš pôvod bude ten istý. Je pravda, že pod každým z týchto pojmov si predstavíte niekoho iného, pod vedmou nejakú starenku s bylinkami, pod ježibabou starú ženu s kopou bradavíc a dlhým nosom, pod zaklínačkou mladú a krásnu ženu/dievča... Označujú nás niekedy i ako veštkyne, no verte či nie, budúcnosť veštíme len pre seba a nikdy pre niekoho iného, takže ak nabudúce budete chcieť zájsť k nejakej veštkyni, ktorá vám bude veštiť budúcnosť, neverte jej, celé si to vymýšľa a snaží sa z vás vytiahnúť iba peniaze, pravá čakodejnica by vám za žiadnych okolností nič nevyveštila a už vôbec by si nedovolila vymyslieť si nejakú veštbu budúcnosti!

Tak toto bol taký dnešný kratší článok, dúfam, že ste sa dozvedeli niečo nové a vidíme sa pri ďalšom článku, ktorí už bude normálnejší, bez akejkoľvek mágie ;)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára